I'm back home

Sådär, då har man vart iväg fram och tillbaka på arbetsförmedlingen för att få pengar.



Han precis hem så att jag kunde säga hejdå till svärmor som ska åka och mjölka kossor på jobbet. Undra vad jag ska hitta på nu när jag är hemma alldeles själv.

Hm, för tillfället sitter jag ju och bloggar och lyssnar på julmusik. Men det är inte vad jag har tänkt göra hela dagen. Kanske något fler inlägg idag men vi får se hur det blir på den fronten jag har ju uppdaterat otroligt mycket de senaste två dagarna. Ovanligt mycket för att var jag faktiskt = )

Jag funderar om det kan vara någon bra på tv nu. Oftast brukar det ju bara vara gojja den här tiden, men vem vet det kanske finns undantag :D



Har märkt att det visst går att ladda upp bilder bara att det tar en väldig tid, att anslutningen slutar funka ibland och att man inte får ha sån stor bredd på bilderna. Men idag hade jag tålamod att vänta och tillslut så kom den faktiskt :D Det innebär att Malin är glad ;D

Som jag berättade i ett tidigare inlägg var jag på luciakonsert igår. Är nog första gången som jag verkligen har tänkt på hur fint det är med körer och orkestrar :D Stråkorkestern som spelade var väldigt duktiga! Nu känner jag att jag hoppar lite fram och tillbaka här men de får ni leva med, det är sån jag är! haha.

När jag skulle åka iväg till Vänersborg förut så ringde Jonas och var väldigt orolig. Bilen läker nämligen kylarvätska så man får kolla den innan man ska köra. Dumt nog så har huven fryst fast så det går inte att titta hur mycket kylarvätska man har kvar. Så jag skickar ett sms till honom och skriver att jag inte kan få upp huven. Då ringer han och frågar vad som är fel och om jag inte ska ta en annan bil då? För att sedan be mig att bara hålla koll på temperaturen på motorn så den inte stiger för mycket. Men när jag väl hade kommit till Vänersborg hade det inte varit några problem alls med den, den gick lika fint som vanligt våran (Jonas) fina BMW. Den har lite små fel som skrikande bromsar och lite läkage men den är allt fin den bilen.

Nu ska jag laga mig en lunch i form av nudlar :D Tror att det blir biffsmak om det finns kvar några av dessa annars blir det en orientalisk smak.

Ha de bra så länge så hörs vi! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0