Jag längtar! & vad dagen bjudit/bjuder på

Jag längtar efter ganska mycket just för tillfället. Först att bli av med bränskadan och bandaget. Jag längtar även fruktansvärt mycket tills de är jul, då får jag åka upp till Piteå och träffa min mamma, bror, ulf, pappa och även andra släktingar. De ska bli roligt!

Men mest av allt just nu längtar jag faktiskt till att få börja på sjuksköterska programmet på högskolan. Det ska blir så otroligt spännande och intressant. Det är nått som jag verkligen vill göra.


Idag är det ju faktiskt Lucia. Har glömt bort det lite i och med allt som hänt under morgonen. Lucia är en fin dag, oftast brukar jag se ett Luciatåg men eftersom jag såg ett förra torsdagen så nöjde jag mig med det.

Istället bjuder kvällen säkert på nått trevligt (fika kanske ;D), jag vet i alla fall att det blir att umgås med Jonas och hans familj. Just nu sitter jag och tittar på på liv och död, ni vet de programmet som är jätte gammalt. Men jag tycker de är rätt bra faktiskt = ) Nu flyttade jag mig upp på rummet vårt istället. Här är de lugnt och skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0