Luciakonsert = )

Igår kväll klockan 19 var jag i kyrkan för att avnjuta en underbart fin luciakonsert med både blås, stråk och julorkester ;D Det var otroligt vackert vill jag bara säga! :D Och tro nu inte att jag går i kyrkan speciellt ofta, för om inte min pojkväns syster hade varit med och spelat så hade jag nog aldrig åkt dit. Det var ju som för hennes skull man åkte dit. Eftersom det var Luciakonsert så var det ju även ett fint luciatåg, dem sjöng väldigt fint.



När jag sedan kom hem satte jag mig framför tv en stund och tittade på lyxfällan. Jag har så svårt att förstå hur man kan sätta sig i situationer som dem personerna gör. Att dem inte förstår att dem inte kan hålla på så längre och måste ändra sitt beteende. Ajja, de är ju deras problem och dem får ju hjälp dessutom ;D

När programet var slut satte sig familjen för att avnjuten den goda middagen som bestod av sallad och nått kött. Gott vad de!! = ) Sen gick jag faktiskt och la mig då jag var väldigt trött. Och nu är jag uppe igen. Alarmet ringde väl klockan 6 men steg inte upp förän kl 7, här är man uppe med tuppen vettni :D Allt detta för att jag ska jaga upp Jonas ur sängen XD

Sitter just nu och lyssnar på en jullåt som jag tycker väldigt mycket om, i och för sig tycker jag om flera stycken men detta är i alla fall en utav dem och den låten är en stjärna lyser så klar <3 Tycker den är fin = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0