Men alltså...

Detta med bloggande är nog inte riktigt min grej trots allt. Jag är alldeles för upptagen med annat och vet inte riktigt när jag ska finna mig tid att uppdatera den. Ni ska dock veta att jag gör så gott jag kan, och tar alla tillfällen jag får till att göra något inlägg. Tyvärr är jag sådan att jag tycker det är onödigt att bara skriva ett kort inlägg om nått som ingen kan vara intresserad av att veta.

Jag känner dock att jag inte vill lägga bloggandet på is för gott. Det är väldigt skönt att få skriva av sig här ibland. Även om jag vet att det inte är speciellt många som följer min blogg eller att det inte är så många som kommenterar. Men vet ni vad? Det spelar faktiskt ingen roll. Jag gör denna blogg mest för mig själv, som en roligt grej liksom.

Och av någon idiotisk anledning så kan jag inte ladda upp bilder på bloggen längre... Förstår inte varför!
När jag ska ladda upp bilden så händer det ingenting för att sedan komma en text där det står att anslutningen avbröts! Sjukt irriterande och även det en anledning till att min motivation sjunker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0