Min brännskada

Här kommer några bilder på min brännskadade hand. Fick i princip kokande vatten över handen när jag höll i muggen, hällde upp tevatten och koppen sprack! De var i måndags de hände och igår var jag på vårdcentralen och då såg de värre ut än just när de hade hänt..



här har jag andra gradens brännskada (ovan)





huden ser nästan död ut där till vänster.

Inte speciellt bra bilder, men jag hade ont så jag orkade inte alls bry mig om hur bilden blev. (detta var precis efter de hade hänt)



Såhär ser min hand ut nu efter att dem har fixat på vårdcentralen.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: tack så jättemycket !

ÅÅåå det där såg inte så skönt ut, stackare. Brännskador gör ju så fruktansvärt ont =(

2010-12-15 @ 09:42:09
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0