Min jul = )

Jag firade min julafton i Piteå tillsammans med min mamma, hennes man, min bror och min mormor och morfar. Firandet började klockan 15:00 med Kalle Anka på tv ;D Efter detta var slut så satte vi oss vid julbordet för att avnjuta årets första ordentliga julmat :D Gott kan jag lova att det var!!



Min fina julklänning

När klockan närmade sig 18:00 så började julklappsutdelningen :D Inte visste jag att jag och Jonas hade varit så snälla! Haha, för så mycke grejer som vi fick måste vi nästan ha gjort mirakel. Hur som hellst så rimmade vi en hel del och inte förän klockan närmade sig 12 var vi färdiga med alla klappar. Måste bara säga att ja, vi hade pauser med glögg och annat emellanåt också så det gjorde väl att allt drog ut lite på tiden.



Mamma var jultomte XD

Det var verkligen en mysig jul och väldigt trevligt sällskap.



Min mormor



Morfar


Eftersom att mina föräldrar är skillda så blev min minijul nummer 1 tillsammans med min mammas mans föräldrar. Där fick vi också en massa fint!! Och jag älskar verkligen Stickans (Ulfs pappa) goda revbensspjäll!!

Min minijul nummer 2 blev tillsammans med min pappa hemma hos brorsan. Vi hade varit hos farmor i Luleå samma dag så när vi kom tillbaka hem passade han på att ge oss våra klappar ifrån han.



Min bror, farmor och jag

Den 3:e minijulen hade vi när vi kom hem till Vänersborg igen. Där fick vi ännu mer bra och ha grejer till när vi ska flytta i lägenhet. Ja herregud, vi fick ju knappt plats i rummet jag och Jonas.

Den 4:e och sista minijulen hade vi igår hos Jonas bror och hans flickvän. Även där fick vi en massa bra saker!!

Det var min jul lite snabbt, hope you enjoyed it. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0