Nej ursh..

Idag är ingen höjdar dag.. Både jag och Jonas är förkylda. Jag har väldigt ont i halsen, huvudvärk, snorar och har ont i kroppen. Tror inte att jag har fått någon feber än, men de återstår att se om jag får de under dagen. Hoppas jag slipper för jag blir som en seg sill när jag får feber.. alltså väldigt dålig! Blir en riktig vilodag idag, jag ska passa på att spela spel, se tv och blogga = )

Ni som läste inlägget besviken igår kan jag meddela att de löste sig, jag fick min förklaring till varför de blev som de blev och de var inte min älsklings idé att gå på bio utan tjejer. Han hade faktiskt sagt att VI (jag och han) kunde följa på bio. Men då hade hans vänner kommit in på att de kunde vara en kväll utan tjejer. Så jag kan inte göra mer än att bara titta när han åker och vänta tills han kommer hem. Dem ska gå klockan nio och filmen är över 2 timmar så jag räknar med att han kommer hem kring 12 på fredag.. Då ligger jag nog och sover. Synd att jag inte fick följa, jag som aldrig kommer ut på någonting.

I morgon ska vi i alla fall åka och köpa de sista julklapparna är de tänkt. Och innan alla har slutat jobbet så att de inte är så mycke folk.


Nu ska jag testa ladda upp klippet när jag spelar piano på youtube. Önska mig lycka till ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0