Nyår 2010.. Gott nytt år!!

Det är nog ett nyår som jag kommer att komma ihåg som ett som sticker ut ur mängden. Om det är på ett positivt eller negativt sätt vet jag inte än eftersom dagen ännu är ung.



Men det är första gången jag firar nyår i södra delen av Sverige. Alltid förr har jag firat i norr tillsammans med min familj. Men nu när jag har Jonas så fanns det ju ytterligare allternativ på var vi skulle fira nyår. Och detta året föll lotten på Jonas familj = ) Det berodde dels på att Jonas börjar skolan igen den 3:e och om vi hade varit i Piteå hade han inte fått någon ordentlig sömn innan skolan började om. Det ska bli spännande att se vad som händer.

Att det blir ett lugnt nyktert nyårsfirande det är jag 95% säker på. Jonas ska vara fyllechaffis åt sin bror (ibland är Jonas lite för snäll, jag önskar han kunde säga nej ibland) så eftersom han ska vara nykter så är jag också de, det känns bäst så. Sen så ska vi fira nyåret hemma hos Jonas farmor och farfar tillsammans med Jonas pappas släktingar. Vissa har jag aldrig träffat förr så det kan bli intressant = )



Problemet jag har just nu är att jag inte kan välja vad jag ska ha på mig. Jag hade planerat att ha den svarta klänningen som jag hade på Julafton men eftersom att vi inte skulle vara hemma hos Jonas utan åka bort så känns den lite för "naken" för att ha där. Ska försöka leta upp något annat fint! 



Vad tycker ni? För djup u-ringning?

Kommentarer
Postat av: Carro =)

Haha tänkt att det blev de 5% :P God fortsättning på det nya året :)

2011-01-03 @ 15:09:30
Postat av: Malin

Ja, haha xD Tänk att de inte blev som planerat :P Tack detsamma!!

2011-01-03 @ 15:10:43
URL: http://malinholmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0