Panik, jag har mycket att göra!

Jag får snart panik! jag vet inte vart jag ska börja! De är nämligen så att på onsdag morgon kring 4-5 börjar jag och Jonas våran bilresa upp emot norr. Den kommer att ta längre tid än vanligt då det är jultrafik och det kommer kanske att vara dåligt väder! ( jag hoppas vädret är bra)

Jag har en massa julklappar som ska slås in och även en massa annat att packa. Och allt detta måste vara färdigt imorgon när jag går och lägger mig... Sjukt stressigt!! Hur ska jag hinna allt?
Kanske borde man börja lite idag, men Jonas föreslog att vi skulle leta igen lite musik som vi kan ha med oss i bilen. Även om jag har viktigare saker att göra så känns det helt klart roligast :D

Så här sitter jag och funderar över några låtar, har ni några förslag på bra låtar?

Kommentarer
Postat av: Carro =)

Brandsta City Släckers ;D

2010-12-21 @ 09:19:10
Postat av: Anonym

Brandsta City Släckers ;D (Favoriten är Ingen Rök Utan Eld)

2010-12-21 @ 09:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0