Piteå 05:00 Here We Come!!

Ja, ikväll blir det en tidig kväll eftersom att jag ska kliva upp klockan 04:00. Då ska de bäras ut i bilen, ätas frukost och göra sig i ordning. Klockan 05:00 bär det sedan av mot älskade Norrland och mitt kära Piteå!!

Mamma och Uffe



Min bror



Det ska bli väldigt roligt att träffa mamma, ulf, pappa och brorsan :D Och självklart även lilla Linslusen (Katten)! Senast jag träffade dem var i Oktober och eftersom jag kommer börja skola i Januari så kommer jag inte kunna åka upp och hälsa på dem så ofta efter de. Kanske någon vecka under sommaren men på högskolan har man inte några speciella lov så tillfällena att komma iväg upp blir väldigt små.

Det är alltså anledingen till att jag har rusat runt huset idag, allt måste vara färdigt innan vi ska sova idag. Och tro de eller ej men jag har faktiskt varit klar i lite mer än en timme nu ;D

Min jul spenderas som nu kanske försått hemma i Piteå tillsammans med Jonas och min familj ;D På julafton kommer vi vara hemma hos mormor och morfar. Vi börjar dagen hos mormor och morfar klockan 3 för att titta på Kalle sen tror jag att det blir julmiddag och efter det julklappsöppning.

Hur kommer ni att fira eran jul?

Jag hoppas jag och Jonas får en lägenhet snart. Det ska bli så himla skönt att få ha sitt eget, bara ens egna grejer och ja att helt enkelt få känna att det är bara vårat hem. Nu säger jag inte att jag misstrivs här hemma hos Jonas föräldrar för vi har det vädligt bra här! Alla är så trevliga så de är inget fel med att bo här. Men det är nått speciellt med att ha eget, då är det bara mitt och Jonas och det är vårat första egna gemensamma boende, även om vi bott med varandra i Arjeplog innan. I Arjeplog hade Jonas ändå sin egen lägenhet också så det räknas inte som gemmensamt boende. 

Ja, snart är det dags för årets julafton och nyår. Hoppas nästa år blir lika bra som detta!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Heej, var bara lite små förkyyld på min födelsedag så var rätt lugnt :P Men för 2 år sen låg hela min familj i magsjuka då, så var inte så kul :P

Designen hjälpte mig en tjej med som heter elin :P

2010-12-21 @ 19:06:27
URL: http://alluhx.blogg.se/
Postat av: Carro =)

Hur ska vi då kunna diskutera alla snygga brandmän/ambulanspersonal? ;)

2010-12-22 @ 16:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0