Sådär, nu är julen över

Nu har själva julen varit även om mina "mini-jular" inte är riktigt över. Jag har en jul med pappa och sen med jonas familj kvar innan julen är helt över för det här året.

Min uppdatering har varit kass, jag vet! Men jag tycker att under julen ska man inte sitta så mycket vid datorn. Det är en tid då man ska ägna tiden till nära och kära. Jag är säkert inte den enda som har dragit in på inläggen såhär inför jul. Men bara så ni vet, nu återupptar jag bloggandet igen.

Jag ska göra ett par inlägg där jag skriver om bilresan upp hit till pite, julafton och vad jag fått i julklapp och lite runt omkring.

Det har varit en väldigt trevlig jul i år faktiskt! Och jag och Jonas har fått så mycket bra grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0