Skojj, vaknade utan röst..

Efter ännu en dålig natts sömn (Jonas har tokhostat i natt) så vaknar jag upp utan röst. Det är dock inget som är jätte ovanligt när jag blir förkyld men de är alltid lika frustrerande. Att inte kunna prata är väldigt jobbigt när jag i vanliga fall har problem att vara tyst. De är såna här gånger man förstår hur de är att inte kunna kommunicera genom att prata. Jag får helt enkel vila rösten under dagen och hoppas på att den kommer tillbaka. Känner redan nu att de nog börjar släppa lite smått :D



Jonas var också riktigt dålig idag, som jag sa så har han hostat som en tok i natt och när vi steg upp i morse såg han inte alls pigg ut. Röda ögon, ont i halsen, snuva och huvudvärk. Han tyckte själv att de kändes som att han hade en bihåleinflammation på G..

Han kommer hem tidigare idag eftersom han var så dåligt. Istället för att sluta kl 3 så kommer han hem kring halv 11. Vi hade tänkt åka och handla de sista julklapparna idag mend de tror jag inte blir av, Jonas mår så dåligt och jag kanske inte har någon röst, de funkar ju aldrig. Man kanske får ge några julklappar i efterhand, för vi kommer förmodligen inte hinna åka iväg och handla några fler. Och idag så berättade Jonas och hans mamma att dem inte tyckte vi skulle åka upp till Piteå eftersom Jonas är så dålig. Men jag vill faktiskt träffa mina föräldrar också, och vi har ju redan bestämt att vi ska komma upp, då kan vi ju inte ställa in bara för en förkylning.. Hoppas vi (Jonas, för jag bryr mig inte om JAG är förkyld) blir bättre under helgen!

Nu ska jag sätta på en film tänkte jag, vet dock inte vilken det blir än.

Ha de bra så länge = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0