Snö, snö och mera snö!!

Det snöar :D Jippie!! Ja så lät de i början. Men nu är de inte lika roligt längre, de får faktiskt gärna sluta snöa nu ;D Vi har klass 1 varning här just nu för snöbyar... så de ger sig väl inte heller..

Har varit ute och borstat av Jonas bil de var ungefär 2dm på den sen igår. Så det har kommit en hel del snö i natt. Jag kan lova att de är skönt och varmt inne efter att man har varit ute i ca en timme och borstat snö! Jag tog mig en tekopp för att få extra värme. Funderar just nu faktiskt på om jag ska ta en till kopp.

Jonas minsta syster har spelning imorn på sin skola och hon sitter och övar på pianot nu. Det låter bra, men hon ska spela fortare än vad fingrarna hinner med. Hon brås på sin bror :D haha!

Kommentarer
Postat av: Carro =)

Vadå gillar du inte snön :O Har du sett snön som kommer på julafton, kommer nog bli en riktigt snöstorm härnere fast den missar du ju :P

2010-12-21 @ 09:15:17
Postat av: Carro

Rättare sagt den som ska komma på torsdagnatt ;)

2010-12-21 @ 09:15:59
Postat av: Edvardingeborg

Keep up these useful pieces.

2011-06-15 @ 10:31:36
URL: http://edvardingeborg.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0