Sov morgon idag!

Idag tog jag och Jonas en rejäl sovmorgon och klev inte upp ur sängen förrän kvart i 12. Jag vet att man har slösat bort en halv dag genom att sova men det var välbehövt just nu.

Sedan steg vi upp, åt frukost och klädde på oss för att gå ut och hjälpa till ute på gården. Det eldades och städades en del och även lite mek med en bil som inte ville funka som den ska. När vi var färdig med det så gick vi in igen och tog en te kopp och här sitter jag nu. Framför tv:n och datorn, det är ju stafett på tv nu = )

Idag kanske det blir att gå och se på bio, jag har länge funderat på att se Due Date. Men det har inte blivit av förrän KANSKE idag. Märk väl dem stora bokstäverna. Är det någon som har sett den? I så fall är den värd att se på bio?



Annars blir det nog en helt lugn kväll. Mys framför tv:n och någon film skulle jag tro. Det är ju inte helt fel de heller =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0