Tillbaka i Vänersborg.

Nu är jag tillbaka hemma i Vänersborg. Skönt att bilresan är över ;D I och för sig har jag varit hemma ett par timmar nu men jag har burit grejer och sovit en stund. De behövdes en liten vilopaus för att ta igen sig lite gran. Jag kommer berätta mer om bilresan upp och ner i ett annat inlägg. Jag ska också försöka klämma in två inlägg om hur min jul har varit och vad jag har fått i julklapp.

Just för tillfället sitter jag och äter choklad :D MUMS! Fick en chokladask av pappa igår ;D Ska lägga över en massa bilder från kameran till datorn, men jag märker att den går lite trögt just nu. Den har ju inte varit igång på ett tag så den får komma igång ordentligt innan jag börjar grejja med bilderna.



En bild från Arjelog som ja verkligen tycker om. (Den är inte tagen nu)

Kommentarer
Postat av: Carro =)

Så det var det ni gjorde, sov ;) Jag undrade ett tag vart ni tog vägen :P

2010-12-30 @ 22:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0