Trippen till Luleå

Igår åkte jag ju som sagt till Luleå för att hälsa på mina kusiner ;D Det var väldigt trevligt, precis som jag hade trott! Vi blev bjudna på jättegod mat, det var kyckling i någon sorts sås, ris och sallad. Sen till efterrätt fick vi biskvier (stavas säker inte så) och te/kaffe. Malin jag älskar dig! (Jonas kände att han också ville skriva något, och jag älskar dig med Jonas)

Jag fick även testa på hur en ipad funkar och nog var det rolgit men de är helt klart ingen grej för mig. Vi spelade schack, tennis och air hockey (touch hockey). Eftersom att mamma och Uffe det var en vanlig dag så blev de inte så jätte sent. Vi var hemma kl 21 lagom i tid till Pirates of the Caribbean den andra.



Idag blir det att se del 3! 

Kommentarer
Postat av: Victoria

haha ja ipad är ju ändå frän men man skulle inte vilja ha en sån som dator. Eller jag skulle då inte vilja ha en sån :P

2010-12-29 @ 15:30:39
URL: http://victoriasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0