Vi förlorade men..

Vi kämpade väl i handbollen! Tycker det var lite synd att vi tappade våran ledning som vi hade i början utav matchen. Men det är ändå stort att Sverige får vara med i VM i hanboll :D Nu jäklar ska vi visa världen att vi kan (hoppas jag) minsan också komma långt. Även om vi inte vinner så visar vi ändå upp lite jädrar anamma.


Nu till nått helt annat. Jag, Jonas och hans två systrar hade nyss en tävling. Vi spelade muliplayer på ski racing ;D Jag förlorade inte men van tyvärr inte heller. Jag kom två och den yngsta systern var den som vann! :D

Tidigare idag blev jag medlem på videfy.me men de gick inte att ladda upp filmer där heller tyvärr.. Tror de kan bero på att internet inte är så snabbt. Men hellre att det funkar någorlunda än inte alls!

Kommentarer
Postat av: Carro =)

Du vann ju iallafall över mig ;)

2010-12-19 @ 19:40:47
Postat av: Malin

Haha, ja de gjorde jag. Men de spelade ingen större roll vem som vann huvudsaken att vi hade roligt! :D

2010-12-19 @ 19:47:10
URL: http://malinholmbergs.blogg.se/
Postat av: victoria

sv; det funkar väl, jo det känns mycket bättre nu! hur är de själv? :)

2010-12-19 @ 20:03:04
URL: http://victoriasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0