Gott nytt år.. men visst..

Fyfan. Jag som trodde detta år skulle vara ett bra ett. Men ack så fel jag hade!

Det nya året skulle fira in tillsammans med pappa och hans tjej m.fl. i luleå. Vilket jag ansåg vara mycket trevligare än att sitta ensam hemma på nyår. Och nog blev det trevligt, med prat, skratt, champange och raketer. Men sen berättade pappa och hans tjej nått som verkligen fick mig att frukta sömnen. Jag vart helt klart jätte rädd. Så när klockan var kring 3 så var det läggdags och jag gick upp på min våning. Startade datorn för att lyssna på musik. Och jag kunde verkligen inte somna.

Jag sms:ade älsklingen och sa som det var att jag var rädd. Han ringde men som tidigare idag så kunde han inte prata så länge. Han var nämligen chaufför. Så jag förstod. Hur som hellst skulle han höra av sig när han hade tid senare. Och klockan är nu efter 6. Han ringde mig kvar i 6 han lät väldigt uppjagad. Och när han berättade varför stannade mitt hjärta upp för några sekunder, kroppen gick från varm till iskall inom loppet av en blinkning, ögonen tårades och jag började skaka som ett löv. Han hade krockat med en ren eller ett rådjur.... Jag var chokad och kunde inte tänka klart. Jag var mest bara tyst. TÄNK VAD SOM KUNDE HA HÄNT! det hade gått bra trots allt men ändå. Inte vill jag sitta här ca 120 mil bort när min älskling har krockat... Känner mig hjälplös. Jag trodde inte det var sant när han sa att han krockat med en ren. Jag frågade flera gånger om han skojjade men fick hela tiden samma svar att nej det var på riktigt... FYFAN!

Nu sitter jag här, borde egentligen sova men det är helt omöjligt just nu.
Orkar inte skriva mer nu.. hoppas ni förstår min situation.

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE WESTMAN

Men gud så hemskt! :o ingen bra start på det nya året direkt... :/

2010-01-01 @ 10:51:15
URL: http://jwestmans.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE WESTMAN

Sv: Aw, tack så mycket! :) <3

2010-01-02 @ 11:15:59
URL: http://jwestmans.blogg.se/
Postat av: Angelica - Personlig fotoblogg

vad berättade din pappa då? Fyfan va hemskt! Minns vilken panik jag fick nöär min storasysters lärare berättade för mig att min storasyster(sandra) hade kört in i en bil med sin moped och fått åka in med ambulans till sjukhuset..

2010-01-02 @ 11:47:30
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0