Måndag, skola, korsord och te!



En bild på mig när jag var riktigt nyklippt. Hade håret nästan ner till svanken men när jag skulle toppa håret blev det lite kortare än bara 3cm från topparna.


Sitter för tillfället och har "lunch" vilket innebär att jag har 45min då jag låter migsjälv göra precis vad jag vill! WIHOO!! Så jag tänkte att ja, varför inte ta tillfället på 45minuter och lägga några av dem på att skriva ett par rader på den blogg jag har?

Jag har faktiskt varit duktig idag och arbetat på flitigt med insändingsuppgifter och laborationsrapporter så jag är värd en liten paus nu. Som rubriken säger så är det mångad idag vilket innebär att skolarbete är ett måste, så är det alla vardagar i veckan och även ibland på vissa helgdagar.

Men som tur är har jag korsord som jag byter ut pluggandet mot ibland för att "vila" hjärnan från biologin en stund. Annars blir man ju helt kokko i skallen, i alla fall jag! haha! Och sist men inte minst står te med i min dag, det fyller jag på magen med med jämnamellanrum! Det är ju så otroligt gott och man blir varm och slipper frysa.
Det te som jag gillar mest är vanlijte men det finns många andra teer som är nästan lika goda.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hade tänkt lägga upp en hel drös med bilder men av någon anledning så funkar inte uppladdningen speciellt bra. Lite synd för har en del bilder jag skulle vilja få upp, får försöka senare!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ska prova ladda upp en ursöt bild på Buster (hund) och Murre (katt) när dem ligger och sover.

Hepp... de funkade inte heller...

Jadu nu vet jag inte vad mer jag kan fylla ut detta inlägg med så får nog säga att jag inte tänker skriva nått mer nu. Jag vill inte tråka ut er allt för mycket!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0