Som ni ser...

Det var väldigt länge sedan jag senast skrev ett inlägg på min blogg så jag tänkte att nu jäklar är det dags!

Jag har inte haft tid eller ork till att blogga då jag har ett liv att sköta trots allt. Jag har börjat läsa biologi A på distans och det kräver en massa tid, jag har även sökt till sjuksköterska utbildningen till våren så jag hoppas på att komma in såklart!

Egentligen borde jag sitta och läsa i biologiboken, skriva en insändingsuppgift och övrigt skolarbete men jag tänkte att nä nu får jag ta och göra ett inlägg för ovanlighetensskull.

Jag kanske får ta mig i skinnet och börja skriva på min blogg oftare. Synd bara att jag har så mycket annat som jag verkligen måste lägga min tid på.

Jag ska i alla fall skriva ett till inlägg senare som inte är fler veckor bort.

Men nu måste jag plugga, har väl sisådär 100s att examinera på 2 veckor ;D JIPPIE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0