Ett tag sen sist..

Nu var det ett tag sen sist jag skrev ett inlägg. Så jag tyckte det var dags nu.
Har egentligen inte alls tid då jag borde sitta och plugga nu istället. Har nämligen en del att göra då det är massa föreläsningar i skolan i veckan. För övrigt så hoppas jag ni förstår att de är skolan som tar all min tid just nu. Det är så mycket att göra att man knappt får tid över till nånting annat. Men ska man bli sjuksköterska får man ta det.

den 25/3 är det tentamen och jag är redan nervös för hur de ska gå. Just nu känns de inte som om jag kan nånting. Förhoppningsvis känns de bättre närmare provet.

Inte nu till veckan men nästa ska jag dessutom ut på praktik, dock bara i 3 dagar men ändå :D Ska bli väldigt spännande ;D  Hoppas jag får lära mig en hel del.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0