Posten....

Just nu är jag och posten inte alls vänner.. Ringde till postens kundservice igår och pratade med en kvinna som sa att om postnumret var fel så skulle jag avvakta och se om paketet rör på sig för dem på posten i Jokkmokk där paketet låg lär ju märka att det inte finns någon adress som stämmer överens med det. Så jag löd hennes råd och ja, nog rörde paketet på sig. De åkte till Luleå där de sorterades igår kring 18 så jag blev toppenglad och tänkte att jaa, va bra nu kommer de rätt (såg även att postnumret var ändrat till de rätta). Till min stora besvikelse så får jag en sms-avisering idag där det står att paketet finns kvar i Jokkmokk och att jag kan hämta ut det där.... hur går de till egentligen? Paketet har blivit inskannat i Luleå för sortering efter att ha kommit från Jokkmokk och nu så säger aviseringen att de ligger kvar i Jokkmokk... Fattar ingenting längre....

Hatar när de tjorvar med posten!!

Kommentarer
Postat av: Victoria

sv: hahhah ja det är ganska kul! ;D

taack! :)

2011-02-19 @ 17:57:02
URL: http://victoriasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0