Trött efter en lååång dag..

Idag ringde alarmet kvart över 6, jag hade planerat att åka med den tidiga bussen till skolan som går 18 över 7 från korsningen ca 2km från huset. Men när larmet väl ringde så bestämde jag mig för att nej, jag orkade verkligen inte kliva upp så tidigt och ställde om alarmet en timme. Lite senare får jag ett sms från en kompis i min grupp att hon missat busset och kommer senare till skolan så jag kunde gott och väl ligga kvar i sängen lite längre. När sedan klockan började närma sig 8:a klev jag och älsklingen upp, jag tog en macka och ett glas vatten till frukost sen kring halv 9 åkte jag med Jonas till skolan. Väl där träffade jag en annan gruppmedlem och jag satte mig och läste ett kapitel i en kursbok.

När alla tillslut var på skolan satte vi direkt igång med arbetet. Vi skulle analysera ett patientfall enligt vissa riktlinjer. Vi kämpade och slet men där ett tag kändes de som att ingenting hände. Vi blev lite besvikna för vi trodde att nej, nu hinner vi inte klart med uppgiften idag. Vi tog lunch och fick lite nya krafter sedan fortsatte vi och mot förmodan så blev vi faktiskt färdiga. Riktigt skönt att slippa åka till skolan imorgon! :D

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Victoria

sv: haha ja den är as snygg! :D

2011-02-22 @ 20:45:43
URL: http://victoriasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0