Byggarbete från igår

Igår arbetade jag ju i källaren och tog ner lister och pappade in golvet eftersom tak och väggar ska målas. Jag nämnde ju att jag skulle lägga in lite bilder så här kommer dom ;D




Jag har lagt täckpapp över hela golvet och maskerat runt väggarna ;D



När jag hade lagt ut 3 rader med papp så fanns det en liten sträng kvar längs efter den ena väggen men jag pusslade ihop det med lite spill som bleb över från andra ställen och såhär blev det då:



Lägg märke till listerna som ligger efter väggen också, dom ska egentligen sitta upp mot taket men jag har rivit ner alla.



Alla fina verktyg :D



Och sist men inte minst bilden som gör att de lilla rummet ser skevt ut XD

de var alla bilder de :P måste faktiskt säga att de va riktigt roligt att få hjälpa till och att få göra nånting annat än att bara sitta här framför dumdatorn (som gör en så lat) och nörda. Kanske man får hjälpa till hemma lite, ah just ja jag ska ju jobba i sommar så de ska nog lösa sig :D

Har förresten fått mitt schema idag och inga nätter behöver jag jobba, dock så jobbar jag både PDOL och åselemarknad.. Typiskt, men det kan säkert bli roligt ändå man kan ju hoppas ;) Nejdå jag tror faktiskt inte att de kommer vara så farligt för jag får ju lön och då är det bra om jag får jobba så mycket som möjligt :D  Dessutom tycker jag de ska bli roligt att få jobba och göra nått annat = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0