Fint väder, men jag håller mig i källaren :D

Idag blir det då absolut inte vara ute i det fina vädret. Jag ska hålla mig i källaren, i åtminstone ett par timmar av dagen. Och eftersom att jag har sovit fram till halv 10 så är det inte mycket mer tid kvar över än den som jag behöver i källaren :D

Det är nämligen så att jag ska "leka" byggarbetare idag ;D Jag ska plocka ner lite lister, täcka golvet med papp och använda borrmaskin, kofot och kniv. Ni kanske undrar varför och jo, de är för att killen som Jonas bor hos frågade mig om jag skulle kunna tänka mig att hjälpa till och göra de under dagen så att han kan fortsätta sen när det är klart. Han håller på att måla om och grejja så jag ska hjälpa han på traven lite, och vadå? Jag har ju ändå inget annat för mig så why not? :P

Kan ju vara roligt att få grejja lite nu också när dagarna annar sniglar sig fram ;P hehe!

Men jag får ta och sätta igång så jag hinner bli färdig, först ska jag äta 2 mackor, sen blir det till att huggga in på dagens uppgifter :D Jag lägger in lite bilder sen när jag har grejjat = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0