Midsommar i Åkersberga

Det kom en midsommar även detta år ;D Jag har spenderat min midsommar i Åkersberga, inte inne i centrum utan en liten bit utanför så jag behövde inte oroa mig för att bli sjukten (hö..hö..hö..). Vi åkte husbil ner på torsdagen, det tog BARA 12 timmar... och inte såg jag vägen heller eftsom jag fick sita bak i husbilen :P Men de gick hur som helst rätt bra! Och det var helt klart värt att åka de 12 timmarna ner för jag hade en riktig toppen midsommar!!! ;D Dessutom så hämtade vi upp Jonas i Östhammar på torsdagen när vi åkte ner så jag fick passa på att mysa och hålla om min älskling i ett par dagar = )

Det var faktiskt fint väder hela midsommarafton och jag kunde ha på mig min nya sommriga midsommarklänning :D Ska lägga in en bild på den senare om jag kommer ihåg :P hahah, kom just ihåg att midsommarstången ramlade omkull en gång när dem hade rest den, och det var bara tur att ingen fick den på sig för de var inte minst sagt nära ögat! Sen blev de lite dans runt midsommarstången och en massa alkohol, öhm ja jag blev inte speciellt full men de var för jag drack så pass långsamt :) Perfekt enligt mig för då behövde jag inte vara bakis :D

Jag fattar inte varför men av någon anledning så har jag börjat trivas med att vara söderut, jag tycker de är så fint där, till exempel i Östhammar, där är det asmysigt och ja jag skulle faktiskt till och med kunna bo där. Nog för att det typ aldrig händer något där men på nått sätt gillade jag områdena och mysfaktorn eller vad man ska säga. Nu ska jag ju inte säga att jag inte tycker om norrland för jag verkligen älskar lugnet och allt som är här i norr men jag vill ut i Sverige och se mig omkring, jag vet att jag alltid kommer att älska klimatet här i norr och att folket är sjukt trevliga men jag tycker det är roligt att lära känna nya människor och se mig omkring. 

nej, nu får jag sluta, det här inlägget spårar snart ur känner jag xD

Vad har du gjort i midsommar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0