Östhammar = )

Hallå hallå på er!

Nu såhär när tentan är över hoppas jag på att jag ska hinna slänga in lite fler inlägg ;D I alla fall innan jag börjar jobba för då får vi se hur mycket tid jag har över till annat än att just bara jobba = ) Ska faktiskt bli roligt att få jobba, och få tjäna pengar. Ska försöka spara så mycket pengar som det bara går eftersom att jag och Jonas ska flytta till hösten och en massa nya saker behöver köpas.



Just nu sitter jag inne, trots att det är sjukt fint väder ute, lite disiga moln men de är jättevarmt! Kanske blir det åska här idag (glad jag blir i så fall eftersom jag älskar åskan) vi får väll se ;D Var förresten precis in och tittade på smhi.se och såg att dom hade satt ut en klass ett varning över västra götaland för kraftig åska... typiskt när jag väl har åkt därifrån... Ajja, skit samma det kommer säkert fler tillfällen.

Jag är ju som rubriken säger i Östhammar igen tänkte att jag skulle passa på att vara ett par dagar med älsklingen för vadå man måste ju passa på att var med han så mycket som möjligt ;D Jag och Jonas ska kanske hitta på något roligt ikväll när han har jobbat färdigt, vi får se vad det blir. Hur som helst ska vi i alla fall åka och handla då jonas inte har någon mat alls kvar här. I väntan på att jonas kommer hem så tänkte jag titta på några avsnitt av cityakuten. Chilla i solen(skuggan) och njuta av att inte behöva tänka på en massa skolarbete :D

Först av allt ska jag ta och göra mig nått att få i magen. Han sa att han nog hade en hamburgare kvar i frysen och lite makaroner så det blir väl det som står på menyn :D

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0