Skönt väder idag!

Idag tog jag sovmorgon till halv 10 ;D Välbehövt kan jag lova! När jag hade ätit frukost som bestod av te, rån och ett glas cola xD Jag vet, ingen nyttig frukost precis men ja var inte alls hungrig xD Efter frukosten satte jag mig ute på balkongen i det strålande vädret med boken tillbaka i ditt hjärta i högsta hugg och den boken var riktigt bra, synd att jag läste ut den på ett par timmar bara...

När klockan var kring 16 så gick jag ner på stan tillsammans med mamma, jag var ganska less eftersom att det tog 100 år (kändes de som) för mamma att gå igenom 1 enda affär. Men tillslut så var vi i alla fall färdiga, för mig resulterade shoppingrundan i en ny bok för 70kr och en kjol för 30kr så jag är nöjd med dagen :D

Lägger in lite bilder på sakerna :D


Boken som jag läste ut idag. Den var helt klart en bra bok och den heter alltså tillbaka i ditt hjärta.

Den nya boken jag köpte (nedan) heter bara ett barn.



Sen köpte jag denna kjol för BARA 30kr :D



Och sist men inte minst så tänkte jag berätta att jag skulle köpa mjukglass idag på gallerian, problemet var att han jag skulle köpa av BARA pratade engelska och jag och mamma kom inte alls på hur man säger mjukglass på engelska, ice cream visste vi ju var glass men hur säger man just mjukglass. Hur som hellst så fattade han tillslut vad vi ville ha. Det roliga var att han var inte speciellt duktig på att ge mjukglass (typ första gången) så detta blev resultatet XD HAAHAH!



LÄTT roligaste glassen jag har ätit XD

Nu ska jag sova, godnatt folket!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0