Var tog solen vägen?! :( De ska åska istället!! :D

Fortfarande varmt ute men ingen sol idag...


Såhär ser det ut utanför fönstret där jag sitter nu. Rätt fint område om ni frågar mig även om bara en granne syns på bilden :)

Dagens planer är än så länge inte så många

* Städa upp lite nere vid ingången (KLART)
* Städa upp lite på rummet vårat (KLART)
* Rensa musik som jag inte lyssnar på från extrerna hårddisken + onödiga bilder
* Se ett par avsnitt av cityakuten

Sen tar mina planer slut :P Inte så mycket att göra precis men det ska nog få tiden att driva iväg ändå ;D

Igår var det så sjukt varmt och kvavt ute så att vi orkade aldrig gå nånstans utan vi tog bilen och åkte och handlade. När klockan var 19 så var vi hemma och vi lagade middag, det blev bacon, hamburgare och makaroner. Tog ingen bild på tallriken så ni får helt enkelt föresälla er hur det såg ut själva.

Vet ni vad? De blev ju ingen åska igår till min besvikelse men idag på eftermiddagen tror jag minsan att det ska till att åska ;D Åt minstone om man ska tro SMHI:s väderprognos för idag.

Ja, vad mer ska jag säga? Jo just ja, igår så pratade jag med han som äger huset där jonas bor för första gången. Förra gången jag var här sa jag endast hej åt han en gång så de kändes bra att få prata lite med han den här gången :)

En bild från resan upp från Trollhättan hit till Östhammar får avsluta detta inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0