Drömmer om att bo...

Jag drömmer om att bo utomlands och det ska jag ge mig den på att göra någon gång i mitt liv. När jag är färdigutbildad och Jonas också så ska vi ta mig tusan åka till något annat land och bo om så bara för ett år så är det nått jag verkligen vill göra.

Jag vet inte varför men jag har alltid haft en dröm om att åka till ett annat land, prata ett annat språk och jobba eller plugga. När jag gick i 9:an ville jag åka som utbytesstudent till Kanada eller England. Men de blev inget av de. Och sen när jag var på praktik i England i en månad förra året så trivdes jag så himla bra, jag skulle lätt kunna tänka mig att göra de. Även om Sverige är ett väldigt bra land och jag inte ångrar att jag föddes som svensk så skulle jag så gäran vilja testa bo i ett annat land. Eftersom att Engelska och tyska är de språk som jag "kan" från skolan så är det till något land där jag kan klara mig på dom språken jag vill åka och bo i.

Drömmer ni om att bo någonstans exempelvis utomlands?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0