Gammla och nya tider ;D

Hejsan hejsan,

idag pratade jag med i telefonen med en gammal vän som jag inte pratat med på ett par år mer än på internet. Jag trodde nämligen att han var arg på mig och älsklingen för att vi inte hann träffa honom igår när han var i närheten av där vi bor. Det var riktigt roligt faktiskt! Väckte lite minnen från tidigare ;D Tänk att senast jag träffade honom var för 3 år sen om inte mer, shit va länge sen.. Ja, ibland blir man chockad över hur fort tiden går..

Och på tal om hur fort tiden går, snart är det ju dags för tenta också.. Egentligen är det ju de jag borde göra för tillfället, plugga till tentan. Men jag kände att nej, jag måste få skriva av mig lite! Himlans vad jag babblar på just nu. Inte kanske så intressant för er men ni väljer ju själva om ni vill läsa eller inte :P


En del av den stora högen böcker som väntar på att pluggas ifrån.

Just nu sitter jag och lyssnar på fint pianospel, tror det är jonas mamma som spelar nått meddley(stavas det så?) med en massa olika låtar! Hon är jätteduktig!! Jag önskar att jag också var de ;D Men nej, själv så är man inte duktig på just någonting alls. Jag bara är helt enkelt. Det finns mycket jag skulle vilja vara duktig på men ja, jag vet inte varför men kanske just eftersom att jag vill vara bra på så många saker så har det medfört att jag istället inte speciellt bra på någonting alls XD

Jag sitter också och tittar på ett videoinlägg på 3 timmar från ung mamma mikaela. Eller snarare lyssnar eftersom jag skriver här samtidigt, det funkar faktiskt riktigt bra ;P hehe :P Lite tidsfördriv såhär när jag väntar på att Jonas ska komma hem från skolan ;D

Nu bara för att jag är så himlans ego (eller inte) så ska ja lägga upp en bild på mig själv från idag :P


Ingen fotomodells bild jag vet :P Morgon trött å morgon frissa ;D

Detta får avsluta det här inlägget :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0