Helgen som varit..
Ja, som rubriken beskriver så har helgen medfört både hjärtskärande och hjärtliga saker.  Jag gjorde ju ett inlägg igår om att det skett en dödsolycka här och att han som dog var lika gammal som jag och jonas.. ursh! Jag lider verkligen med familj och vänner.. måste kännas förjävligt! Tittade på en film som hans flickvän har gjort till han, och jag kan lova er att jag grinade... Har även passerat 4 gånger med bil förbi stället där han dog, kommer skänka en tanka till han och hans nära och kära varje gång jag åker förbi.. Jag vet inte vem han var men jag har så lätt att sätta mig in i situationen, tänk om det hade varit Jonas, jag kan absolut inte förstå hur dem som känner han känner men jag kan försöka förstå.. Fick även veta att han gått i paralellklass med Jonas i grundskolan. Tragiskt att han dog...! Det gör fan ont i hjärtat även om jag inte känner han eller vet vem han var, det verkar i alla fall som att han var väldigt omtyckt av många!! VILA I FRID!! <3


Om man ser på de hjärtliga saker som har hänt i helgen så är det för det första att jag fått reda på att en kompis åt mig väntar barn!! :D SÅÅ roligt!! ;D Grattis till dem. Och sen det kanske största för den här helgen och dagen är att jag och jonas firar att vi varit förlovade i 1 år :D Grattis till oss! ;D Jag älskar dig så jätte mycket jonas!! <3

I fredags var vi och såg på bio, vi såg hur många lingon finns det i världen och jag ger den en 5 av 5 möjliga! Jag tycker den var super bra!! :D Igår så åkte vi till skolan och pluggade, senare på kvällen låg vi och tittade på film, åt godis och hade det mysigt. Och idag åkte vi till skolan och pluggade igen, sen har vi inte gjort speciellt mycket. VI ska strax gå ner och se tv :) Det är ju tenta nu på fredag så det är en del att plugga till.  

Nu ska jag gå, ha de så bra så länge ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0