TIDSPRESS!!

Herregud, jag känner en sån otrolig tidspress.. Jag har lite mer koll på allting som jag kan tänka mig kommer på tentan imorgon men inte alls lika bra koll som jag hade hoppats på. Min hjärna kokar av allt som ska proppas in i den så jag behövde ta en liten paus :)

Jag skickade precis ett mail till några i min klass och hörde hur dom känner inför tentan imorgon. Hoppas verkligen att jag inte är ensamen om att inte känna sig 100% säker på allting. I och för sig förstår jag varför jag inte har bättre koll, vi har haft 10 olika böcker att plugga ifrån så det har inte varit helt lätt att sålla ut det mest viktiga(som jag tror är viktigast att kunna).

Förlåt för tråkiga inlägg med bara massa text om mest ingenting men för att kunna ladda upp bilder måste jag spara dem via paint å de är så bökigt å tar tid så jag orkar inte de nu när tentan plugget tar den mesta tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0