Sista föreläsningen idag och fredag den 13:e

Idag hade vi våran sista föreläsning innan tentan.. läskigt! Nu vet man att det verkligen är på riktigt, snart är det faktiskt dags att skriva tenta igen.. Jag hoppas såklart att det ska gå bra :D

 

För övrigt så har jag då varit i skolan idag på föreläsning mellan 09:15 och strax efter 14, kom väl hem kring 16:30 eller nått och då satte jag mig direkt och tittade på hockey! Riktigt spännande var de och att Sverige vann med 5-2 och däremed gick vidare till FINAL gjorde allting ännu mer underbart! :D Ska bli väldigt intressant att se vem vi spelar emot och hur vi står oss emot det laget. Sen har jag inte hunnit göra så mycket mer än de sen jag kom hem, tänkte ta det lite lugnt framför datorn en stund och sen blir det förmodligen lite plugg.

 

Imorgon ska vi på dop så därför känner jag att jag gärna sitter och pluggar en stund idag :D Man måste verkligen ta vara på tiden då dagarna bara rusar förbi nu.

 

Åååh, nu blev jag riktigt hungrig, verkar som att det blir kycklingsallad till middag idag :D Kyckling blir det i alla fall och de är alltid gott :D MUMS! ;D

 

Nej, de här blev alldeles för ointressant och hoppigt så jag lägger ner inlägget nu, vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0