Tåg resa till andra sidan Sverige

Jahapp, då satt man efter 8timmars tågresa igår äntligen i Östhammar. Som jag har längtat till att träffa jonas!! Tågresan gick faktiskt bra, och ja till och med att byta tåg i sthlm var en baggis :D Jag fick komma med ett tidigare tåg så när jag var framme hade jonas inte kommit fram än. Jag satte mig då i vänthallen och gjorde precis just de, väntade. När han ringde upp mig så stod han på nån busshållplats och jag hade ingen aning om var de var så jag gick först uppåt men trodde de var åt fel håll så jag konkade min tunga väska upp för en låång trappa bara för att läsa ordentligt på en skyllt som var i botten av trappan så de var bara till att gå ner igen och gå tillbaka till där jag var från början, enda skillnaden var att nu gick jag några meter längre upp och då såg jag ju älsklingens bil stå där mitt framför ögonen och vänta på mig :D Så vi åkte bil en stund, såg faktiskt en civilpolis som stoppade en bilist med blåljus, stackars bilisten XD

När vi kom fram till östhammar så var de första vi gjorde jag och jonas att lägga oss under täcket och hålla om varandra. Vi pratade en stund sen var klockan över 10 så vi gick och borstade tänderna och la oss.

Just nu är Jonas på jobbet och jag sitter här ensamen i huset, har inte ens hälsat på personen som äger huset än xD

Ja, vad mer kan jag säga?! De får räcka för stunden. Ska sätta mig och plugga :D



Kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela, mamma till Lucas.

Sv: Jag är galen i den! Underbar :D



Åh, jag älskar den där ekorren :)

2011-05-07 @ 09:17:11
URL: http://goesbothways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0