Tenta.. tenta.. tentaplugg!!

Hallå hallå i det fina vädret :D

Idag har jag suttit inne precis hela dagen, ja kan ni tänka er, jag har faktiskt varit duktig och pluggat mest hela dagen. De är sjukt stressigt just nu och ja fattar inte alls hur skolan har tänkt att man ska hinna med att förbereda sig för två seminarium, VECKAN FÖRE TENTA.. Man känner sig så grymt ofokuserad på att göra sådana uppgifter när allt man vill göra är att sitta och läsa och repetera inför tentan.. De är sjukt mycket att lära sig alltså!!

 

Vi kommer att ha tenta på 4 områden vilka är cirkulation, respiration, njurar/urin och ursinsystem och matspjälkning så de är ju inga enkla grejer precis... Ajja, jag får hoppas att jag klarar de ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0