Vårruset 2011 i Vänersborg

Hej i värmen!

 

Igår var jag som rubriken talar för och sprang vårruset i Vänersborg. Det var faktiskt riktigt roligt enligt mig och jag sprang på tiden 32:34:15 vilket är helt okej för att vara helt otränad :P Nästa år ska jag försöka vara lite mer förberedd men jag får se hur det går. De var sjukt varmt igår, precis som det är idag så inget optimalt väder för att vara ute och springa. Det var jag och Jonas syster som sprang men mot slutet så sprang jag lite fortare än henne så hon hamnade lite på efterkälken men vad gör de?!

Det var faktiskt första gången som jag sprang vårruset och det ska jag försöka ha som en tradition från och med nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0