Dagens uppgifter

Idag har jag massor att göra, dumt nog så sov jag ända fram till 10 så jag ligger lite efter i min planering. En sådär 3 timmar efter.... Antar att de kan bli svårt att ta igen men jag får göra mitt bästa så märker vi ju hur mycket som blir gjort.

1. Skriva klart dokument 1 (Uppgift till skolan)
2. Skriva klart VFU uppgiften (Uppgift till skolan)
3. Titta på Dead poet's society och skriva ner anteckningar (Uppgift till skolan)
4. Leta information till undervisningsuppgift om panikångest ( Uppgift till skolan)
5. Diska
6. Dammsuga
7. Dammtorka
8. Baka muffins
9. Handla
10. Laga mat
11. Tvätta
12. Åka till Jonas föräldrar där Jonas ska byta däck på bilen
13. Eventuellt få besök idag (eller om det blir imorgon).

Ja, det är säkert fler uppgifter men jag kommer inte på dom just nu. Vad tror ni, kommer jag hinna allt detta? Jag själv är väldigt tveksam, fast jag har ju Jonas till hjälp också. Men att jag ska skriva klart både VFU och Dokument 1 det tror jag inte att jag kommer fixa så jag får nog prioritera dokument 1 och ta VFU uppgiften senare, bara den är färdig till på tisdag så är det lugnt! :D

Nej, nu är det allt dags att sätta igång om jag ska hinna nånting alls av den maffiga listan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0