Egna studier!

Morsning!

Skrev ett långt och fint inlägg tidigare... men när jag skulle publicera så la internet ner... såklart!! Och jag orkar och minns inte allt som jag skrivit så de får bli annorlunda denna gången.

Jag har egna studier idag vilket innebär att jag inte behöver gå till skolan :D Rätt skönt om man frågar mig för att då får man tid att göra både skolarbete och diverse hushållsuppgifter som absolut måste göras. Just nu känner jag att det enda som jag behöver göra är att surfa runt på internet och de är precis vad jag gör ;D

Förresten, jag funderar starkt på att skaffa mig ett akvarium!! Tycker de är så himla vackert, dock så vet jag att det kräver en hel del arbete men det får gå så länge det går. Jag vet inte varför jag tycker de är så vackert men jag kan sitta och stirra in i ett akvarium i all evighet känns det som, utan att tröttna.

Vad tycker ni? Ska jag skaffa mig ett litet akvarium? Jag tänkte i så fall köpa ett nybörjarpaket där de flesta små tillbehör medföljer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0