Känner mig effektiv! Nu kör vi :D

Så var helgen över... sjukt snabbt det gick! Känns otroligt skönt att veta att jag endast går 2 dagar i skolan i veckan. Tyvärr blir det inget slöande och slappande när jag är hemma för de ligger några skolarbeten på hög och väntar på mig... blä! Men jag känner mig effektiv så jag ska ta tillvara på det och se vad jag kan få gjort under dagen :)

Tänkte att jag skulle uppdatera er med min fina att göra lista. De ser betydligt bättre ut idag :D

1. Skriva klart dokument 1 (Uppgift till skolan)
2. Skriva klart VFU uppgiften (Uppgift till skolan)
3. Titta på Dead poet's society och skriva ner anteckningar (Uppgift till skolan)
4. Leta information till undervisningsuppgift om panikångest ( Uppgift till skolan)
5. Diska
6. Dammsuga
7. Dammtorka
8. Baka muffins
9. Handla (blir imorgon)
10. Laga mat

11. Tvätta
12. Åka till Jonas föräldrar där Jonas ska byta däck på bilen. (någon annan dag)
13. Eventuellt få besök idag (det blir inte idag men kanske imorgon).

Det är 3 skoluppgifter kvar, vilka jag hoppas bli klart med 2 idag :D Har redan gjort klart VFU uppgiften idag så jag om jag är effektiv så borde jag hinna göra 2 till :) I lördags hade vi besök och jag lagade middag och gjorde panacotta :D De blev en lyckad middagsbjudning, några små dispyter hände men inga farliga ;D Vi spelade lite spel också, vilket var grymt skojj!

Igår hade vi ett diskbärg men när jag och Jonas åkte och fixade en grej så ställde sig våran kompis och diskade allt åt oss :D Fatta va snäll han är!! Fast sen så sov han ju hos oss och fick frukost och sånt så han kanske ville "betala" tillbaka :P

Nu ska jag göra en ny att göra lista så får ni se vad dagen min kommer att bestå av ;) Se nästa inlägg om ni är intresserade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0