Pling i lådan!! ;D

Godmorgon kära vänner!!

Idag är en riktigt bra dag känner jag. Jag skiter fullständigt i att jag har lite ont i magen för idag har jag fått PLING I LÅDAN! Ja, för er som inte förstår så menar jag att jag fått mail och inte från vem som helst utan från antagning.se. Jag läser ju till sjuksköterska just nu, men jag känner mig inte riktigt säker på om det är det som jag verkligen vill göra. Därför sökte jag teknisk bastermin för att läsa upp mattematik D (och E) och Fysik B, dessutom blir jag garanterad en plats på någon utav högskolan väst:s ingenjörsutbildningar efter att jag klarat kurserna. Jag hoppas att jag ska ha hunnit bestämma mig för om jag ska fortsätta på sjuksköterskeutbildningen eller om jag ska gå in på ingejörsutbilning då. Hur som helst så har jag nu fått mail från antagning.se om att de har läst igenom min ansökan och att jag ska kontrollera uppgifterna. Nu är det bara antagningsbeskedet som ska plinga i lådan också ;D Håll tummarna för att de ger ett positivt besked!


Syntes inte så bra vad det står.. De inringade är klockslaget när jag fick mailet och det står 05:13!

Inte nog med mailet utan de är även nått annat som förgyller denna dag! Idag kommer mamma och Ulf hit :D Jag längtar så jäklans mycket!! Fick ett sms för ett tag sedan om att dom har åkt från Avesta där de sov hos några kompisar inatt. Jag längtar snart ihjäl mig! Tur att dom kommer idag :D

Nåja, nu ska jag sätta mig med skolböckerna en stund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0