VFU

Sådär, nu har jag haft 3 dagar praktik (VFU) på en vårdcentral här i trollhättan. Det är alltid roligt att komma ut i praktiken.. det trista är ju när alla uppgifter ska göras som hör till praktiken. Just nu har jag många bollar i luften, det är 3 skoluppgifter som ska göras i helgen, det ska städas och bakas. Men jag får ta en sak i taget :)

För övrigt tycker jag att jag är välförtjänt av en liten paus med internetsurfande, jag har hunnit med att städa sovrummet och vardagsrummet som var totalt kaos, nu ska bara hela lägenheten dammsugas. Men de tänker jag snällt lämna över till Jonas, han har ju aldrig dammsugat här än så de är på tiden tycker jag ;) Inte nog med att jag har röjt undan skiten, dessutom har jag hunnit plugga också. Effektivt arbete tycker jag ;D Synd bara att skolarbetet inte är färdigt, de är en del kvar att göra. Jag får glädje mig med att jag har kommit igång och börjat i alla fall.

Nu ska jag gå och ta en kopp te :) Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0