Dagen efter..

och jag njuter av lugnet. Igår skrev jag nämligen tenta i Människans lärande och utveckling vilket var ett stressat moment. Jag tror aldrig jag har skrivit så mycket på 4 timmar xD Hur som helst har jag ingen aning om det gick bra eller dåligt, tycker frågorna var så diffusa så jag vet inte ens om jag svarade på rätt saker..

 

Bjuder på en ful bild där de ser ut som om min panna är gigantisk, sen en liten liten sneakpeak också på våran soffa! ;)

Nåja, resultatet visar sig om minst 15 dagar. Nu till något annat! På måndag börjar jag läsa teknisk bastermin istället för sjuksköterskeprogrammet. Jag har tagit studieuppehåll nu under våren för att kunna läsa teknisk bastermin och öppna dörrarna till de ingenjörsutbildningar som Högskolan Väst erbjuder. Ja, jag vet att jag hoppar mycket hit och dit men om jag ska vara ärlig så vet jag inte riktigt vad jag vill! Ena studen känns det som att sjuksköterska och jobba på ambulansen är det jag vill men sen i nästa så känns det inte heller rätt. Jag tycker det är mycket frustrerande... Och som Jonas brukar säga - du kommer gå i skola resten av ditt liv om du inte bestämmer dig. Och jag börjar nästan oroa mig för han kommentarer om att jag aldrig kommer ta mig ur skolan, kan det vara så att jag är så vilsen i mig själv att jag aldrig kommer kunna bestämma mig för vad jag vill jobba med. Om det nu är så så får framtiden visa det, jag följer de infall jag får nu och ser vart alla vägar leder mig.

Så på måndag är det alltså helt andra takter, då börjar jag läsa matte D och fysik B :D Spännande!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0