Fortsatt uppdatering

Jag pratade om utbildning när jag slutade senast, att jag ska läsa med Co-op till hösten om allt går vägen. Det är väldigt smidigt med Co-op eftersom att man får arbetslivserfarenhet samtidigt som man tjäner pengar när man pluggar.

Innan jag börjar plugga till ingenjör så ska jag jobba en sommar till som vikarie på ett gruppboende. Det ska bli riktigt roligt faktiskt att få komma tillbaka. Så alltså ska jag spendera sommaren uppe i Pite, vilket är toppen! Träffar ju familjen, släkt och vänner som jag inte träffat på länge också.

Mamma och Ulf + Barbro och Stig var här och då fick vi upp våra första saker på väggarna sedan de tapetserad lägenheten i december. De var på tiden alltså! Dock så fick vi inte upp alla saker vi ville eftersom vi inte visste var nånstans vi skulle sätta upp sakerna. Så kan de gå.

Tänkte att eftersom jag har i princip bara text i mina tidigare inlägg så ska jag ladda upp lite bilder nu. För omväxlingens skull :D



När mamma och Ulf var här så var ju såklart också Linus här, lilla älsklings kissemissen. Han har en rätt udda stil för att vara katt. Men det är väl de som gör han speciell :D


Eftersom att Ulf (han fyllde år igår) skulle fylla år efter att de hade varit här så ville även jag och Jonas ha lite kalas för han, så mamma och Barbro gjorde en riktigt fin och god tårta. Till er som har skarpt öga så, ja det är alias spelet som tårtan står på. Vi spelade och hade riktigt trevligt faktiskt! Saknar alla massor.

Nu ska jag se på Hockeyn tillsammans med Jonas så att jag slipper bli helt vettskrämd när han skriker (både när de går bra och dåligt) allt han orkar XD

Ha en trevlig dag/helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0