Tänk att jag alltid...

kommer mig för att blogga när tentan närmar sig XD Av någon anledning så blir de bara så. Nåja, inte så mycket att göra åt det.

Tänkte ge er en liten uppdatering på livet och allt vad som sker. För det första så var jag och sprang vårruset igår i Vänersborg, 5km på 33:45.. inte alls nöjd med det resultatet men vad tusan, har man inte tränat nått får man inte ha så höga krav. Förra året sprang jag på 32:34 så det blev till och med sämre i men så får det vara.

De som jag lägger mest tid på just nu i mitt liv skulle jag nog säga är skolan och att sova. Är det inte plugg och skola så ligger jag i sängen känns det som. Jag läser fysik B del 2 och Matte E så det är inte helt enkla saker precis. Efter att jag gått färdigt min bastermin så är planerna att jag ska läsa samma utbildning som Jonas, nämligen Elektroingenjör med Co-op så att jag kan tjäna lite stålar under min studietid! tummen upp till de!

Nu ser jag att TV:n kallar, sjukhuset på 3:an börjar nu, får fortsätta min uppdatering någon annan gång..

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0