Då kör vi!

Hej alla människor där ute nånstans :D
 
Det var alldeles för länge sen jag skrev senast men nu kör vi!
 
Mycket har hänt sedan sist men mycket är också detsamma. Jag och Jonas bor fortfarande kvar i lägenheten, tankar på att flytta till ett hus finns dock och vi letar efter det rätta huset som vi känner oss hemma i. Jag har precis kommit hem från min andra Co-opperiod som är en del av min utbildning till elektroingenjör (kanske blir det ett längre inlägg om detta senare). Jag har bott hemma i Piteå i 5 månader under min arbetsperiod, vi bodde då 3 personer och en katt i en husbil. Tro det eller ej men det har faktiskt gått bra!
 
Tänkte att jag skulle sätta mig någon dag och ändra bloggutseende, men det får bli när tillfälle finns. Just nu borde jag egentligen skriva på en rapport som ska vara färdig till på måndag, men jag tänkte att ett snabbt inlägg hinner jag allt med.
 
Något som jag kommit fram till såhär när man studerar är att det är väldigt svårt att hinna med något annat än att gå i skola, sova och äta. Möjligtvis lyckas man klämma in ett träningspass om man har tur. Förhoppningsvis ska jag väl kunna hinna klämma in några tillfällen där jag kan slänga in något/några blogginlägg men ha inga höga förväntningar. Jag ska ju trots allt tycka att det är roligt och inte känna det som ett tvång.
 
Nu ska jag ta mig i kragen och skriva på den där rapporten som väntar.
Önskar alla en bra dag!
 
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0