Skolan

Var iväg till skolan på en föreläsning idag efter lunch. Sedan räknade jag och en klasskamrat lite uppgifter innan Jonas slutade jobba kl 16 och vi gick hem tillsammans.

Sen gjorde jag banan och mango smoothies, helt okej faktiskt! Lite senare blev vi dock hungriga igen så vi åt mackor och te. Nu ska jag läsa på lite om linjärmotorn som vi ska skriva ett arbete om. Senare ikväll får vi se vad som händer. Kanske blir det att se BB en stund innan man kryper till sängs. Jonas har fått mig att titta på det och nu kan jag inte sluta... Tycker egentligen det är helt värdelöst men de är så roligt med alla uppdrag m.m. Dem gör de rätt bra, jag hade ju aldrig klarat av att var bevakad dygnet runt så länge..

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0