Tittat på hus

Igår var jag och Jonas iväg och tittade på ett hus ca 2 mil från där vi bor idag. Men jag vet inte om det riktigt tilltalade oss. Det var absolut inget fel på husets entréplan men ovanvåningen var lite trist. Det fanns väldigt få lister och de som fanns var av olika storlek. Väggarna gick inte hela vägen upp till taket utan det glipade så att man lätt kunde få in sina fingrar mellan.

Något som jag också störde mig på var att det fullkomligt stank klor i hela badrummet på ovanvåningen. Det gick inte att ha dörren öppen om man ska sitta i allrummet eftersom det luktade så mycket. Jonas försökte förklara att det säkert bara var för att man precis rengjort inför visningen, men jag resonerar som så att är det så mycket järn så kommer vi ju också behöva använda klor för att få bort beläggningarna.

Nu ska jag sätta mig och plugga, har ett labb-pm att läsa igenom innan kl 09:30.

tjingeling :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0