Uniform/arbetskläder

Jag har alltid tyckt att det är snyggt med män i arbetskläder och då tänker jag främst på män i arbetskläder som är annorlunda jämfört med den vardaglig klädseln, inte klädda i jeans och t-shirt. Jag tycker det är väldigt snyggt när män arbetar i någon typ av uniform. Inte nu sagt att jag inte uppskattar en man klädd i skjorta och eller kavaj för det är också väldigt snyggt. Men det är något speciellt med uniformer som jag tycker om. Till exempelvis en brandman eller polis i uniform ser oftast väldigt snyggt ut. Eller varför inte en montör, byggarbetare eller militär?! På något sätt känns det så "uppklätt" även om kläderna i sig ibland är smutsiga. Det är enhetligt och propert, helt enkelt väldigt snyggt enligt min smak. Hur många gånger har jag inte "spanat" på brandmännen när dom kommer till skolan för att äta lunch?! Man får ju ta chansen när den kommer så att säga, för polis och brandmän är väl inte alltid den yrkeskategorin man vill träffa när dom arbetar.

Det kändes därför extra bra idag när jag hade turen att få skicka iväg min älskling klädd i en typ av uniform/arbetskläder, sådana kläder montörer har på Vattenfall. Han var så snygg (och sexig) när han for iväg till jobbet. Synd att han inte är klädd så varje dag!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0